maanantai 3. lokakuuta 2011

Syyskuun agit

Syyskuussa aloitettiin Hurjan kanssa uuden koutsin opeissa, uudessa ryhmässä.

Tiedä sit mistä johtuu mut treenit on mennyt enempi kuin hyvin. Oma asenne oli (ja on edelleen) jo kuukauden päivät ennen treenien alkua huisin korkealla ja motivaatio kohdallaan. Nyt mä odotan keskiviikkoa innolla, kun enne oli asenne enempi jaah... tänään olis treenit...

Se on varmaan tuo mun asenne, joka on vaikuttanut Hurjankin asenteeseen. Huua on ollut varsin mukavalla asenteella liikenteessä joka viikko.

Koiralla on vauhtia, se haluaa tehdä mun kanssa ja nimenomaan alikiitoa =o) Mun valssit on jo huomattavasti paremmin kohdallaan ja muutamia lähes täysiä nappisuorituksiakin on tullut (nimenomaan valsseissa, joissa oon niin tumpelo). Luotto Huuaan on kasvanut ja (ennen) Huuan mielestä niin kummallisesti sijoitetut putket sujuu jo ainakin 90%

Ens viikonlopun kisat on itelle nyt melkoinen näytön paikka. Pitäis saada se sama fiilis ja suoritukset siirrettyä treeneistä kisoihin...

Hemi on joka viikko ollut mukana hallilla. Hemin treenit on koiran fiilikisstä (ja ehkä hiukan ohjaajankin) olleet kontaktipainotteisia ja muutaman kerran on oteettu kontakteja ja keppejäkin taas pitkästä aikaa. Hemin kanssa on kiva treenailla, kun mulla ei ole agin suhteen mitään tavoitteita sen kanssa. Aika näyttää...

Ei kommentteja: