sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Koiraharrastus välineurheilua?

Tiedä siitä sitten mutta meidän arsenaali sai tänään kauan odotetun välineen.

Kaikkihan lähti siitä, kun rupesin miettimään, miten yhdistää nuorison pyörälenkit, nyt kun Hurjallakin on ikää niihin. Hiukan kylmi meinaan ajatus kahden ADHD:n kanssa pyöräilemisestä, siitäkin huolimatta, että jokseenkin rauhallisia metsäteitä risteilee lähimaastoissa kilometritolkulla.

Vaan toimii ne munkin aivot aina joskus.

Muistin meinaan, että mummolla oli ”Esla” ja nyt kun Ukkikin pääsi mummon luo, sillä ei varmaan muille ole käyttöä...

Noh, Eslahan löytyi vanhalta saunalta ja on kuin pakasta vetäisty. Ja ennen kaikkea, eihän tuo mikään Esla ole, vaan ehta TuplaPotku, Made in Finland ja Nokialaisilla!

Tänään lähdettiin peräkärryn kanssa kelkkaa hakemaan (muun tavaran ohessa) ja löytyi siihen heti yksi tuunausosakin ;O), varsin valloittavat tiikerinpäät.

Hurja pääsi neitsytmatkalle keskenään ja kivaa oli! Täytyy kyllä sanoa, että jos on edes yksi rauhallinen koiruus (matkaa ei montaa kilometriä tullut), niin kyllä tuntui itselläkin pohkeissa ja pakaroissa! Jee, loistopeli, ainakin ensituntumalta.

Nyt on treenisuunnitelma luotu ja sitä koitetaan orjallisesti noudattaa. Niinä päivinä kun käyn ”oikeissa töissä”, käydään aikaisin aamulla ja muina päivinä sitten päivällä tai jos kuuma kesä sattuu niin myöhemmin illalla.

Mä oon ”Ihan liekeissä” ja siksipä vielä pari kuvaa.


















4 kommenttia:

Team Harjavalta kirjoitti...

Ihan mieletön vekotin,
oon kade. Ihan sairaan kade :)
t. Tartsu

Janika kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Erja kirjoitti...

EI VOI OLLA TOTTA!!
Mä kyllä halusiain nähä ku sä potkuttelet tällä koirien kanssa...minut varmaan hakisivat valkotakkiset jos mä päästelisin koirien kanssa tuollaisella. Mut toisaalta, eipä se paljon eroo potkurista, tää on vaan kesämalli ;)

Anonyymi kirjoitti...

HIHII, mun on ihan pakko nähdä teidän seurue vauhdissa :) Ihana keksintö:)